Powered By Blogger

Monday 2 May 2011

Male NURSE (aku)

mesty korang tertanya2 kan ape kena mengena nurse ngan

dulu shahputra kini UCSA tempat aku stdy






hidup aku????? kisah aku bermula kat sini lah lpas je tamat sekolah menengah terus je KOLEJ SHAHPUTRA menawar kan kontrak kat aku haha...so tanpa memikir panjang aku terus pergi menyambung pengajian aku...tapi agak2 korang kan..course apa aku patut amik..aku akaun je dapat A2 dulu..kompom lah nak amik diploma in bisness kan....TETAPI........ar ada tapi dye..kakak aku ck ap tkut sush dapat keje last2 sampai je kolej kakak aku suh amik NURSE...nurse (dalam pikiran : takkan nk jd nurse...tu tok pompuan je )
so aku pun ikut lah ckp aku amik nurse di SHAHPUTRA, huhuu
                
   
 ::  semester 6  ::



:: semester 1 ::

No comments:

Post a Comment